Domnul este aproape!

 21 APRILIE
“ÎNSĂ EU SUNT TOTDEAUNA CU TINE” Psalmul 73:23

O femeie care de ani de zile iubea pe Domnul Cristos şi se ştia iubită de El, dar care nu totdeauna a fost liniştită, a povestit odată următoarele: „Cu câteva zile în urmă am spus soţului meu că dacă are treabă mai multă în oraş şi dacă nu vine nimeni pe la mine să mă viziteze, atunci nu mai pot sta acasă. Simt nevoia să fac o vizită. Trebuie să văd pe cineva în jurul meu şi să vorbesc, căci singurătatea mă plictiseşte. Ce credeţi că a răspuns soţul meu? Răspunsul mi-a dat mult de gândit. „Draga mea, dacă simţi că te plictiseşti singură şi simţi nevoia să vorbeşti cu cineva, atunci ia Biblia deschide-o şi citeşte în ea.
Atâta timp cât citeşti vorbeşte Dumnezeu cu tine şi cine poate să vorbească ca El? Şi dacă te simţi obosită de citire, închide cartea, pune-o deoparte şi atunci vorbeşte tu cu Dumnezeu. Dacă faci cum ţi-am spus eu nu te vei plictisi niciodată. Am urmat acest sfat şi am constatat că a fost un sfat bun."
Stimate cititor al acestor rânduri, dacă te simţi într-o astfel de situaţie, atunci urmează acest sfat. Vei observa că pentru o inimă neliniştită nu există leac mai bun ca acest sfat. Asaf la fel a fost tare preocupat cu necazurile sale şi atâta timp cât nu şi-a ridicat privirea a văzut în jurul său numai rău. Aceasta a fost pentru el o mare primejdie. Dar când şi-a ridicat privirea inima lui s-a liniştit. El ştia pe cine are în cer şi ridicându-şi privirea a putut vorbi cu Dumnezeu cum vorbeşte un copil cu tatăl său. Aceasta face inima fericită. Scriptura cuprinde TOT ce-i trebuie omului lui Dumnezeu, ca să-l facă destoinic pentru orice lucrare bună. Şi ce e adevărat pentru fiecare om al lui Dumnezeu este adevărat şi pentru Adunarea lui Dumnezeu în întregimea ei.
Ce am face dacă am fi lăsaţi în voia tradiţiilor şi învăţăturilor omeneşti?
Ce încurcătură ar fi!

sursa AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Printre lucrurile mele cele mai de preţ pe care le posed sunt şi câteva cuvinte pe care nu le-am spus niciodată." (Card Orson Rega)