Domnul este aproape!

31 OCTOMBRIE

“Moise a zis lui DUMNEZEU: Cine sunt eu, ca să mă duc la Faraon, şi să scot din Egipt pe copiii lui Israel?” Exodul 3:11

După optzeci de ani a ajuns timpul când Dumnezeu îi porunceşte lui Moise de a scoate pe Israel din Egipt. Dacă îl privim pe Moise în primii patruzeci de ani în Egipt, îl vedem că „a învăţat toată înţelepciunea egiptenilor şi era puternic în cuvinte şi fapte" (Fapt. 7:22) Dar, a doua oară, în cealaltă jumătate a vieţii lui, îl găsim pe Moise în linişte. Aici era în mod deosebit în şcoala lui Dumnezeu pentru maturizare în lucrarea ce-i stătea în faţă. Odinioară în mânia lui, fără ca să-i dea cineva poruncă a omorât un egiptean, acum a trebuit să se reîntoarcă în Egipt şi să vorbească cu Faraon.
Deşi Dumnezeu i s-a arătat într-un chip minunat prin rugul care nu se mistuia, Moise avea de vociferat: „Cine sunt eu?" Dar Domnul nostru în deplină supunere şi gata pregătit pentru lucrare a spus: „Iată-mă trimite-mă." Lui Moise i-a fost promis ajutorul şi puterea lui Dumnezeu ca pe aceasta să se bazeze nădejdea sa, dar el s-a uitat Ia el însuşi. Dar Domnul nostru care cunoştea de la început calea grea care îi stătea în faţă, Şi-a ridicat ochii spre Dumnezeu şi a vrut cu orice preţ să-L proslăvească. El a dus bucuros crucea uitându-se la bucuriile care urmau.

Şi lui Moise i-a fost prezentat un ţel şi anume acela de a scoate poporul din Egipt ca să slujească lui Dumnezeu la Horeb. Dumnezeu a vorbit mult către inima lui Moise. Şi aceasta stă în contradicţie cu poziţia Domnului Isus care totdeauna făcea voia lui Dumnezeu şi era desfătarea Tatălui.
La urmă în legătură cu Aaron a plecat şi Moise ca să îndeplinească porunca lui Dumnezeu de a scoate pe Israel din Egipt.
Mântuitorul este în căutare, nu de oameni care să fie gata a-I oferi serile lor libere, sau duminicile, sau anii când vor ieşi la pensie! NU. Ci El este în căutare după aceia care consimt să-I ofere Lui locul dintâi în inimă şi viaţă.

Sursa AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Printre lucrurile mele cele mai de preţ pe care le posed sunt şi câteva cuvinte pe care nu le-am spus niciodată." (Card Orson Rega)